
Avui toca documentar, més menys, com hem fet la sessió fotogràfica amb els amics Víctor Puertas molt ben acompanyat dels The Mellow Tonres (Johnny “big Stone”, Oriol Fontanals, Oscar Rabadán i Reginald Vilardell).
A l’hora acordada vàrem coincidir tots a l’estudi. A pujar amplis i bateries toca!! Bé, jo escaquejat muntant flaixos i fons.


No cal dir que mola molt fer fotos als músics i més, si t’encanta el que fan! De mentre en Regi bregava per aparcar la furgo a Prosperitat (gens fàcil) i jo muntava el tinglado, la resta del grup es va posar a tocar! sense amplis, sense micros.. a lo “locu”!! Son els millors moments!
Això no te preu.. bé, si, que teníem poc temps i s’havien de fer unes fotos.

Bé, després de canvi de vestuari i unes poques proves d’il·luminació vàrem iniciar la sessió pròpiament dita. Els mitjans son suficients però moltes vegades es troba a faltar un xic més d’espai quan es treballa amb cinc persones. Bé, res que es pugi arreglar a la post-producció.
I sense massa més a explicar aquí unes mostres dels resultats

De Sessió amb Victor Puertas & The Mellow Tonres
Web de Víctor Puertas & Mellow Tones: https://victorpuertasmellowtones.bandcamp.com/releases
Facebook d’el grup: https://www.facebook.com/Victor-Puertas-The-Mellow-Tones-1605787129655116/?fref=ts
No us hi animenu?